Good hair day

Muistin tässä illalla nyt sen, että olin luvannu sillon kun ostin GHD-hiusmuotoilurautani (eli heinäkuussa...), että kirjoitan siitä sitten enemmän mutta se on jotenkin jäänyt. No nyt mulla oli tekemisen puute ja muistin tämän lupauksen ja aloin suoristamaan ja kihartamaan hiuksia!

Lähtötilanne:

Hiukset tämän päivän jäljiltä ilman, että niille ois tehty mitään muuta ku harjattu.


Eli alotetaan lämpösuojasuihkeella ja harjauksella:

Itse käytän tota GHD:n omaa thermal protector for weak & damaged hair-lämpösuihketta.

Sitten eikun GHD heilumaan:

Suoristaminen kestää mulla aika tasan 3 minuuttia.

 Kihartaminen taas kestää noin 15 minuuttia. 

 Mun GHD IV STYLER:n tilasin lookfantastic.com:sta ja se maksaa tällä hetkellä ton lämpösuojan kanssa yhteensä £93.50.

Voin vaan todeta, että muut suoristusraudat on ihan kuraa verrattuna tohon. Toissapäivänä olin unohtanu mihin olin siivonnu sen ja äidin suoristusrauta oli kylppärissä joten jouduin tyytymään siihen. Ei se ollu yhtään yhtä hyvä ja meinasin saada itkupotkuraivarit. Onneksi se ghd sitten löytyikin ja päivä pelastu. En olisi ostaessa uskonu, että ihan näin iso ero vois olla suoristusraudoissa.

Muita GHD:n vannoutuneita faneja?

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -