Vinkki: Kivoja asusteuutuuksia H&M:llä

Bongasin eilen H&M:n nettikaupassa muutaman kivan uuden asusteen:

Kaikista ihanimmat on noi kengät ("puukengät" 39,95e ja kiilakorot 29,95e), noi kiilakorot muistuttaa mun mielestä ihan Acnen kenkiä jollain tapaa, joten tossa ois halvat korvikkeet (jotka ei kyllä varmasti kestä kun korkeintaan yhden vuoden käytössä...). Tollasia isoja aurinkolaseja oon kaivannu jo pari vuotta Ray-Ban Wayfarereitteni (joita omistan neljä paria höhö) rinnalle, ja taidankin lähemmäs kesää sitten satsata ton tyylisiin laseihin.

Iskikö teihin H&M:n uutukset?

4 kommenttia:

  1. Noi kiilakorot houkuttais ja pahasti! Mut mitä mä toisilla mustilla hennesin kiilakorkonilkkureilla tekisin? :-D Voi plaa, silti mä haluaisin noi!

    VastaaPoista
  2. noraa: Sama ongelma. :D Ja ihan realistisesti en käytä koskaan 11cm korkoja. :D

    VastaaPoista
  3. Niin no toikin on totta :-D tai 10cm menee mulla tällä hetkellä se kipuraja, jotta osaisin kävellä tai mun jalat jaksais niitä korkoja :>

    VastaaPoista
  4. noraa: Joo mä en jaksa kävellä korkeamilla todellakaan ja sit ku pituutta löytyy jo nyt 172cm niin en halua liikaa sitä lisää. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -