Emman tuparit

Oho, me herättiin tänään kolmen jälkeen vahingossa. Siitä tietää, että eilen on ollu hyvä ilta! Oltiin tosiaan Emman tupareissa ja lupasin Evikselle, että räpsin tosi paljon kuvia, että sillä ois jotain katottavaa täällä niin nyt niitä tulee! Raahasin siis mun pinkin bilepokkarin mukaan juhliin. Tää kamera on ihan loistava tällaseen tarkotukseen kun ei todellakaan halua/jaksa raahata järkkäriä mukana.

Nää juhlat alko mun osalta vähän huonosti eka kun tulin töistä kuudelta ja kaipasin Emmalta reittiohjeita, mutta Emman puhelin oli kiinni. No ei siinä mitään, mutta mun puhelimesta on kadonnu lähes kaikkien muiden kun Emman numero joten mun piti facebookista kysellä kaverilta toisen kaverin numero, että saisin toisen kaverin numeron, että saisin toisen kaverin numeron, että saisin tietää missä Emma on. :D Mutta loppu hyvin ja pääsin sinne juhliin!

Tuparit oli tosi onnistuneet ja tarjoilut pelas hyvin! Yöllä lähettiin sitten Kallioon ja päädyttiin johonki baariin, vaikka oltais haluttu Pasificoon, mutta ei jaksettu jonottaa. Sieltä jatkettiin vielä keskustaan Tivoliin, minkä ois voinu kyllä skipata, koska siellä oli ihan liikaa ihmisiä ja muutenki niin. Käveltiin myös Henkan kans keskustasta yöllä kotiin Lauttasaareen, koska taksijono oli aika pitkä. Tästä tekstistä voi päätellä yhden asian: Lotta ei tykkää jonottamisesta.

Tänään on vapaapäivä joten on ihan okei nukkua pitkään ja sen jälkeen olla tekemättä mitään. Paitsi aattelin mä käydä ruokakaupassa hakee jotain ruokaa. Ihanaa sunnuntaita!

6 kommenttia:

  1. Toka kuvassa Henkka on ihan selvästi ottanu mutaman siiderin liikaa ;)

    VastaaPoista
  2. Kristina: Tai siis oluen. :D Joo se oli vissiin alotellu jo ennen ku mä pääsin töistä!

    VastaaPoista
  3. Nuförtiden får man INTE gå från staden till Drumsö på natten! Hälsningar Mamma

    VastaaPoista
  4. Pääasia, et oli mukava ilta :) Ihanaa reissua ! <3

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -