Day with denim

Olin tänään reipas ja heräsin jo 11. Haha mulla ei oo tainnu ikinä olla näin pahaa jet lagia, että 11 herääminen ois tuntunu tuskaiselta. Eilenhän heräsin tosiaan 15.30 ja sillonkin oisin vielä voinu nukkua pidempään mutta ei siitä sen enempää...

Lähdin sitten keskustaan suorittamaan mission impossiblea: etsimään täydellisiä farkkuja. Mulla on kaikkiin tummiin farkkuihin tullu reikiä tai sitten ne on ihan liian löysiä joten uusia tarvitsin. Lisäksi lähdin etsimään muitakin juttuja ja ostoslista näytti tältä:

Image and video hosting by TinyPic

Eli tosi perusjuttuja joita en jaksanu alkaa USAsta raahaamaan. Noita T-paitoja, lompakkoa ja cachmerehuivia mä jään vielä metsästämään, mutta farkkuja löysin! Ja perustoppeja jotka myös oli hakusessa.

Farkkujen ostaminen on yks ärsyttävimmistä jutuista mitä tiedän! Kamalan vaivalloista laittaa päälle ja ottaa pois ja sovittaa toisia toisten perään. Tänäänkin sovitin valehtelematta noin kahtiakymmeniä farkkuja ennen kun nappas. Farkut löysin One Waystä ja itseasiat toisetkin jotka oli muuten hyvät, mutta liian pitkät lahkeet joten mulle tilattiin ne lyhyemmällä lahkeella joten jään oottelee niitä pari päivää. Mutta nyt kun on kahdet farkut hommattu niin en aijo vähään aikaa sovittaa yhtiäkään housuja. Niin ärsyttävää se on! Otin kuviakin noista Cheap Mondayn farkuista, mutta ne oli niin huonovalosia, että ei tänne asti pääse nyt mutta joku toinen kerta sitten!

Löysin myös kivoja toppeja:

Image and video hosting by TinyPic

Ensimmäinen toppi on Michael Korsin (kenelle tämä oli yllätys?) ja se on neulosta. Olin tarkkailemassa Stockan naistenosaston alerekiä kun myyjä  yhtäkkiä toi tämän siihen ja se oli rakkautta se. Materiaalina tässä on Rayonia (?), silkkiä ja cashmereä joten voitte kuvitella miten pehmee tää on! Niin ja oikee hinta 75e, alennuksessa 28e ja siitä vielä henkilöstöalennus niin 22 euroa, ei paha!

Toinen ja kolmas toppi/tunika on Monkilta. Tuollainen harmaa mulla on jo mustana ja se oli niin kiva, että päätin ostaa neljällä eurolla toisenkin erivärisenä! :)

Ja asu näytti tänään tältä:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
//Bleiseri ja tekonahkahousut Zara, saappaat kirpparilta, huivi H&M, kello Michael Kors ja laukku MbyMJ.


Tänään oonki sitten vaan kaupunkikierroksen jälkeen ollu kotona ja kattonu telkkaria. Kuinka huippua muuten, että Idols on taas alkanu? Noi koelaulukierrokset on niiiin huippuja!

Huomenna onkin luvassa kiva päivä, koska ensinnäkin mulla on taas vapaapäivä ja sitten illalla mun vanhemmat tulee Helsinkiin ja mennään yhdessä ravintolaan. Ihana nähdä äitiä taas pitkästä aikaa! Lauantaina sitten luvassa ystävän synttärit ja sitten alkaakin pitkä odotus seuraavaan viikonloppuun, koska sillon yks mun parhaimmista ystävistä tulee Helsinkiin. Can't wait!

Nyt lemppariblogit läpi ja sit unta palloon. Hyvää yötä! :)

4 kommenttia:

  1. Mäkin rakastan Idolsin koelauluja! Aina saa nauraa kaikille "hyville" laulajille siellä. :--D

    VastaaPoista
  2. Minkä merkkinen toi lompakko tuossa kuvassa on? Kivalta näyttää, ja itse etsistkelen myös uutta lompakkoa..

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Se on Marc by Marc Jacobsi. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -