Intissä oppii

Noin sano Emma samalla kun kaatoi margaritalasiin vettä. Toinen loistava ilmaisu oli kun puhuttiin vetoketjusta joka tekisi Emman mekon kaula-aukosta aika antoisan jos aukeaisi "Ei se haittaa ku sillon näkyy vaan silikonit", niin siis silikonikiinnityssysteemi rintsikoissa. Kaikkihan tän tajus näin, eikö vain. ;)

Eli joo, oltiin eilen Amarillossa viettämässä Emman 20v-synttäreitä ja meitä oli joku ehkä reilu 15 henkeä syömässä ja Emman luokkakaveri oli leiponu sinne ihan täydellisen suklaakakunkin. Ja mä en ees hirveesti tykkää suklaasta hei, mutta se oli täydellistä.

Amarillon jälkeen jatkettiin hotelliin vähäksi aikaa alottelee ja sen jälkeen Circukseen. Olipa tuuri, että päästiin jonon ohi ja ilmaiseksi, koska liput ois maksanu 15e (+ tietenkin narikka), vähän turhan kallista mun mielestä. :D Mulla oli tietysti mukana myös mun pinkki bilepokkari niin kuviakin on muutama!

Mukava ilta oli siis! Kiitos Emma<3

Tänään on sitten onneksi vapaapäivä ja tässä hengailen vähän äitin ja iskän kanssa ennen kun ne suuntaa takaisin Ouluun. Kivaa sunnuntaita kaikille!

4 kommenttia:

  1. Oj nom nom, nyt tekis mieli tuota suklaakakkua...kun sattuu olemaan pientä dagen efteriä... :))

    VastaaPoista
  2. Missing Sparkles: Se olikin kyllä niin suurta herkkua. ;) Osaispa itekki leipoa!

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköset synttärit! Mulle kanssa : D

    VastaaPoista
  4. AnsQ: Joo tässä alkaa itekki haaveilee omista synttäreistä. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -