Miss big spender

Lähdettiin tosiaan Henkan kanssa shoppailee hänelle vaatteita ja tässä oli tulos:

Noiden pussejen sisällä on vielä pusseja joten aika kivasti tuli ostettua. Niin ja ei tietenkään vaan Henkka vaan myös minä, tunnustan.

Mutta kun oli niin mahtavat alet varsinkin Stockalla ettei vaan voinu jättää ostamatta!

Acnen perusvalkoinen toppi oli parikymppiä.
Tiger of Swedenin vaaleanpunainen t-paita oli myös parikymppiä.
Zaran raitaneule n. 18e.

Niin ja siihen viimeiseen ostokseen upposi vähän enemmän rahaa:
Furla Candy 100e. Tätä oon jo niiin pitkään käyny kattomassa ja ollut monesti niiiin lähellä ostaa, mutta 220e hinta on ollut liikaa. Nyt yli puolet halvempana se lähti mukaan! Ahh<3

Niin ja tänään lähti Ikeasta myös mukaan vaatteiden ja laukun alla oleva Ludde-lampaantalja joka onkin pitänyt ostaa jo vuoden ajan, mutta ei ole saatu aikaiseksi.

Vielä löytyy alennusmyyntiostoslistalta purjehduskengät ainakin. Niin ja kyllä Stockalla pitkään kannoin mukana myös pitkään katsomaani täydellistä tummanruskeanahkaista Marc by Marc Jacobs laukkua, mutta kiltisti jätin sen ainakin toistaiseksi sinne. Sinne se taitaa jäädäkin, koska tämän Furlan jälkeen mulla ei oikeastaan edes mahdu mihinkään enää yhtäkään laukkua. :D

Ootteko te tehny hurjia alelöytöjä? :)

12 kommenttia:

  1. Voi vitsi tuota laukkua kun se on vaan niin herkku :P

    VastaaPoista
  2. Toi Furla Candy on niin syötävän herkullisen näköinen :)

    VastaaPoista
  3. apua maailman söpöin toi laukku :)

    VastaaPoista
  4. Hei :)
    Olen tulossa helsinkiin käymään 15-17 heinäkuuta, oletko silloin töissä? Ja jos saan kysyä, niin millä osastolla?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Oon töissä sillon la ja su, joten tuu moikkaa jos bongailet! :>

    VastaaPoista
  6. millä osastolla oot töis`?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Mulle se on jo paljon, että oon kertonu missä oon töissä joten se saa riittää. :>

    VastaaPoista
  8. Ok :) Aina voi arvailla :)

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi toi Furla on niiiin herkku! Ei vois laukulla parempaa nimeä olla ;-) Tuolla hinnalla voisin kuvitella myös itse ostavani - se 220e kun on turhan paljon muovilaukusta. Tuli älytön himo päästä Helsinkiin aleostoksille, kun Tampere on niin läpikoluttu mitään löytämättä. Onneksi Tukholman reissu on iiihan kohta, joten taidan sinne säästellä ;-) NK, Åhlens, Mulberry... here I come!

    VastaaPoista
  10. Elina: Sanos muuta! :D Voi mullakin on mahdollisesti tukholman matka tulossa, jos vaan töistä saan vapaaksi. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -