Purple

Tänään mulla on ollut tosiaan vapaapäivä. Toinen vapaapäivä kahden viikon sisällä, joten on kyllä ollut rentouttavaa! Kävin aamulla siellä Zaran aleissa ja rakastuin täysin tähän violettiin silkkipaitaa joten se sai olla sitten loppupäivän päällä:

Silkkipaita Zara, farkut Levi's, kengät Bianco, clutch Mango ja rannekoru lahjaksi saatu.


Huomenna mun pitää vielä olla töissä 7.45-12.00 mutta sitten suuntaan juhannuksen viettoon. Joka on muuten hyvinkin turha juttu jos multa kysytään. Mutta joo, me lähdetään meidän mökille Inkoon saaristoon mun vanhempien ja koiran kanssa ja sunnuntaina kai tänne etelään tulee myös isoveli ja hänen tyttöystävänsä niin saadaan pitkästä aikaa koko perhe koolle! Tänään illalla siis vielä odotellaan mun vanhempia tänne meille joten nyt alkaa hirvee siivous, koska mä tykkään jättää kaikki asiat viime tippaan! Ihanaa juhannusta kaikille ja ottakaa iisisti! :>

14 kommenttia:

  1. Tosi ihana toi Zaran paita! Vois itekki mennä käyään alennusmyynneissä =) Kirjotit edellisessä postauksessa, et jäljel oli vaa kokoi L ja XL. Tuliskohan pienempii kokoi myöhemmin lisää... (:

    VastaaPoista
  2. emmi: Kiitos! :> Olihan siis siellä monista vaatteista pieniäkin kokoja, mutta sit just niistä omista mitkä oisin vielä halunnu niin ei löytyny. :D En tiedä tuleeko lisää. :S

    VastaaPoista
  3. Niinhän se usein menee, kivat loppuu heti :/

    VastaaPoista
  4. emmi: Niimpä :( Onneksi nuo vielä löytyi S- ja M-kokoisina. :D

    VastaaPoista
  5. Kerrankin joku on samaa mieltä juhannuksesta kun mä ! :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Joo kaikki tollaset pakkojuhlinnat on mun mielestä ihan pebasta. :D

    VastaaPoista
  7. toi paitahan ei ole materiaaliltaan silkkiä :D joten ei siitä voi puhua silkkipuserona

    VastaaPoista
  8. Mäkin tuota paitaa sovittelin, ja spottasin oikean koon vasta sovituskopeilla, kun rekissä oli vain isot koot jäljellä. Ei näyttäny tosin mun päällä yhtään hyvältä ja piti jättää jonkun muun poimittavaksi :)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Niin muuten oikeassa olit, en edes huomannut tota matskujuttua ite! Mutta silkiltä se näyttää, you get the point!

    Minty: Niin ei kaikki kaikille tietenkää sovi. :D

    VastaaPoista
  10. Ihanan värinen paita ja tosi kiva asu :)

    VastaaPoista
  11. Toi paita on puhdasta täydellisyyttä, harmittaa niiiin paljon ettei Tampereella oo Zaraa :( Joskin tuskin ois ollukaan enää omia kokoja jäljellä.

    VastaaPoista
  12. Katri: Helsinkitrippiä vaan kehiin. ;)

    VastaaPoista
  13. Aivan mahtavan värinen oikeasti tuo paita ja passaa niin hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  14. Tiia: Kiitti! Mäki oon ihan ihastunu siihen. :>

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -