You gotta hold on to what you believe, believe that the sun will shine tomorrow

Kävin tänään pyörimässä Olympiastadionin ulkopuolella tällasessa asussa:

Bleiseri ja toppi H&M, farkut Levi's, kengät Tory Burch, laukku MbyMJ ja huivi Nelly.com.


Kuunneltiin Bon Jovia vain mun lempparibiisin verran ja sen jälkeen suoraan sanottuna vitutus siitä, ettei ollu lippuja oli niin korkea, että lähdettiin menemään. Ens kerran kun Bon Jovi tulee suomeen niin muistuttakaa hei mua miten ärsyyntyny olin nyt, että varmasti ostan itselleni lipun!

No hei kyllähän nää biisit kuulostaa ihan yhtä hyvältä näin Youtubestakin, mua ois vaan ärsyttäny siel keikalla se fiilis ja ihmisten huutaminen...

11 kommenttia:

  1. tiedätkö sä ihminen kuinka kauniit kasvot sulla on?! :)

    VastaaPoista
  2. mä tilasin h&m:ltä ton samaisen valkosen bleiserin mut se ei istunu mun päälle mitenkään ja oli hirmu läpinäkyvä :( harmittaa vaan koska toi on niin ihana :)

    VastaaPoista
  3. Milla: joo toi on aika lörppöä kangasta, ennen tota kuvaakin silitin sen mutta ei se kyllä siltä näytä. :D

    VastaaPoista
  4. oisit huuto.netistä hommannu liput, näköjään oli aika halvalla (...ehkä vähän turha kommentti näin jälkikäteen :D)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Mä itseasiassa katoin sieltä mut en löytäny älyttömän halvalla ja sit mietin et ehtiikö niitä saada. :D

    VastaaPoista
  6. törmäsin sun blogiis sattumalta ja täytyy kyl sanoo et tykkään heti kamalasti ! sait uuden lukijan ;)http://leave-world.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. olis kannattanu olla, oli MAHTAVA keikka!! ;)

    VastaaPoista
  8. Derya: Kiitti! :)

    Anonyymi: Noh noh eipäs väännetä veistä haavassa. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -