8 asiaa

Sain Annelta haasteen jo hetki sitten jonka oon unohtanu kokonaan tehdä mutta nyt se tuli myös Oonalta, niin ajattelin, että nyt teen tämän ennen kun unohdan! Kiitos kummallekin tästä siis! :)

Haaste menee näin: Tunnustukseen kuuluu kiittää tunnustuksen antajaa, kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään, antaa tunnustus edelleen 8 blogille ja ilmoittaa näille asiasta.

1. Mä en nykyään enää osaa enkä halua jakaa täällä blogissa niin paljoa itsestäni, koska mua jotenkin pelottaa tää koko homma. :D Mietin aina hetken ennen kun esittelen jonkun uuden kalliin hankinnan, koska pelkään sitä, että muut hyökkää mua vastaan ilkeillä "miten sulla MUKA on rahaa"-kommenteilla.  Mietin myös usein, että haluanko, että näinkin moni ihminen tietää mitä teen päivisin, työkseni tai ystävieni kanssa. Tää blogi on nyt siis nykyään enemmän tällanen sensuroitu Life of Lotta, vaikka paljon täällä edelleenkin jaan. Tämän vuoksi harkitsin myös hetken alanko tekemään tällasta haastetta, mutta hei menkööt nyt kerran vielä!

2. Mä en tykkää erityisesti suklaasta enkä kuuntele juurikaan koskaan muuten kun autossa musiikkia. Olen siis outo. :D

3. Suunnittelen ulkomaille vaihtoon lähtemistä ja unelmana olisi, että pääsisin San Diegoon vaihtoon. Se paikka on erityisen lähellä sydäntäni, koska oon asunu siellä kaksi vuotta elämästäni. Pelkään, että tää jää vaan haaveeksi, koska tää 600km perheestä erossa on jo tarpeeksi kaukana etten osaa edes kuvitella, että miten se välimatka maailman toiselle puolelle sitten tuntuisi. Ehkä tyydyn siis Eurooppaan.

4. Mulla on ihan kauhee matkakuume. Tällä hetkellä kiinnostais eniten San Diego, LA, New York ja Pariisi. Mutta minkäs teet ku ei oo lomaa ennen ens kesää! Buuhuu!

5. Mä pelkään yli kaiken lintuja. Ja ei, en oo ees nähny Alfred Hitchcockin ohjaamaa Linnut -elokuvaa.

6. Oon tosi kyylä. Poikaystävän mielestä on noloa olla mun kans esimerkiksi kahvilassa, koska vilkuilen muihin pöytiin enemmän kun kuuntelen sitä.
7. Nyt kun mulla on iPhone niin en vieläkään ymmärrä miksi tää ois niin paljon parempi kun muut puhelimet. Pelit on ihan kivoja, mutta mitä muuta?

8. Haluaisin semmosen nimikaulakorun niinku Carriellä, mutta en saa aikaseksi ostaa. Mulla ei myöskää oo opiskelijakorttia vielä, koska en saa aikaseksi ostaa sitäkään. :D

Ne ketkä tätä ei oo vielä tehny niin tehkää jos haluatte!

Kuvat: weheartit.com, google

5 kommenttia:

  1. Haha mulla on sama ton musiikin kanssa :D en vaan koskaan muista kuunnella musiikka, vaikka tykkäänkin siitä... Ja tosta iphonesta niin hmm, ite tykkään siitä tosi paljon kyllä :D Kartta on tosi hyödyllinen, ainakin jenkeissä oli!! :D Pysty sen avulla kahviloissa wifillä etsiä kartalla paikka johon tahto ja sit suunnistaa sinne :D Myös facebookin ja netin käyttö on niin paljon kätevämpää kuin muilla puhelimilla... ja hmm, no melko leikkikaluhan toi on, mutta ite tykkään :)

    VastaaPoista
  2. iPhone taitaakin olla aika yliarvostettu kapistus. Trendi mikä trendi.
    Mutta toisaalta, mitä minäkään mistään elektroniikasta tiedän, olen vain poikaystävältäni (joka on pian valmistuva tietotekniikan insinööri) kuullut, ettei siinä kapistuksessa mitään erikoista ole. Itse käytän aina puhelimet "loppuun" joten mulla ei ole mitään tietoa uusimmista laitehärpäkkeistä :D

    VastaaPoista
  3. Lindsay: :D Siis on toi puhelin kiva, mutta myös vanhassa puhelimessa oli facebook ja kartta joten mitä muuta vielä haha. :D

    BabyJane: Joo mäki yleensä mut nyt oli pakko saada iPhone ku poikaystäväkin sen hankki. :D

    VastaaPoista
  4. 6. Oon tosi kyylä. Poikaystävän mielestä on noloa olla mun kans esimerkiksi kahvilassa, koska vilkuilen muihin pöytiin enemmän kun kuuntelen sitä.

    Meillä toi on toisinpäin, valitan aina tolle siitä :-D

    VastaaPoista
  5. AnsQ: Haha voi ei :D Mun pitää kyllä oppia olemaan vähemmän utelias!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -