Oulu

Multa kysytään aika usein, että kaipaanko Ouluun. Mä vastaan yleensä, että en. Enkä mä oikeastaan kaipaakkaan vaan enemmänki niitä ihmisiä joita siellä sillon oli ja on edelleen. Suurin osa mun ystävistä asuu kuitenkin nykyään eri puolella maailmaa joten Oulussa käyminen ei oo enää samaa kun sillon kun siellä asui, mikä on tosi harmi. Näissäkin kuvissa olevista ihmisistä ehkä kaks asuu enää Oulussa. :D

Tänään oli kuitenkin semmonen päivä, että kävin läpi kuvia koneella ja juttelin pitkään yhen mun parhaan kaverin kans skypessä ja tuli ihan uskomattoman hyvä fiilis, mutta samalla haikea. Sovittiin, että joulun aikaan sitten kun melkeen kaikki on Oulussa niin mennään yhdessä pitkästä aikaa juhlimaan!  Yksi syy lisää odottaa joulua. ;)

7 kommenttia:

  1. Oi vähänkö hyvin sulle soppii ottatukka!:--O

    VastaaPoista
  2. AnsQ: :D

    Anonyymi: Kiitti, mä oon viime aikoina alkanu taas kaipaa sitä... ;)

    VastaaPoista
  3. Olin tulossa myös kommentoimaan, että otsis sopii tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Jonna: Ehkä mä sen joskus vielä leikkaan. ;)

    VastaaPoista
  5. Onpas ihanat hiukset siulla näissä kuvissa! :) Aloin ikävöimään omia entisiä tummia hiuksia otsatukalla kun näin nää.. :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitti! Joo itelläki iskee ajoittain ikävä noita. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -