Taken

Tämän päivän asukuvat otettiin vähä kiireellä ennen keskustaan lähtemistä ja huomasin vasta koneelle siirrettyä, että asetukset on ollu ihan väärin, boohoo. No enää asialle ei voi mitään joten näillä mennään!

T-paita Stradivarius, huivi Nelly.com, kengät Dinsko, laukku Michael Kors, takki Seppälä ja housut Espanjasta.

Tänään piti olla taas vähän dresscodea kun mentiin Joonaksen kanssa Tennariin kattomaan tällanen:

Joten punaista ja mustaa päälle ja kattoo vähä äksöniä! Mä en ite hirveesti välitä toimintaelokuvista ja en ollu nähny edes Takenin ekaa osaa, mutta silti tää oli mun mielestä yllättävän hyvä!

Nyt vähän telkkarin kattelua ja vapaaviikonloppu tiedossa! Ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hei pakko kysyä tosta sun Hamiltonista, kun sehän on ollut sulla jo aika kauan käytössä? :) Onks sulla pysynyt sangat (etenkin taka) ihan kunnossa? Tai onks muuten mitään kulumaa ihmeellisempää?

    Mulla nimittäin kummassakin (!) Hamiltonissa takasanka vääntynyt/vahvike mennyt poikki :/ Vein ne nyt eilen Cottonille ja omistaja lupasi kysellä MK:lta, onko moinen normaalia/voiko sille tehdä mitään.

    Ajattelin, että oisko tää yleinen käytöstä johtuva juttu vai onko kohdalle osunut kaksi maanantaikappaletta. Laukuilla kuitenkin vuosi ostoeroa, joten aika jännä.

    VastaaPoista
  2. Elina: Mun kummatkin Hamiltonit on ihan täydellisessä kunnossa, mutta oon kuullu yhdestä vastaavanlaisesta tilanteesta kans toiselta! Eli kyllä varmasti MK:n tai Cottonin pitäisi korvata tuo. :o Tai luulisi ainakin. Ja mun laukut on ollu käytössä jo pari vuotta!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -