Kasvojenhoito

Olen halunnut esitellä mun luottotuotteet kasvojenhoidossa jo pidempään ja nyt vihdoin jaksoin tuotteet kuvata!

Aloitetaan vaikka siitä, että mulla on tyypillinen sekaiho. Epäpuhtauksia on mutta myös pintakuivuutta varsinkin talvisin. Mulla on muuten ollut hyvä iho, mutta leuka rasvottuu jostain syystä todella helposti. Todella ärsyttävää kun muuten kasvot on ihan puhtaat mutta finnejä tulee sitten sinne ja sillonkin (kuten nyt) kun ei ole yhtäkään epäpuhtautta niin leuassa on arpia siitä, että en ole pystynyt olemaan koskematta epäpuhtauksiin. :( Tätä oon yrittäny nyt parantaa sinkkivoiteella mutta en tiedä vielä miten hyvin se toimii, koska olen tuotetta käyttänyt niin vähän aikaa.

Aloitan pesemällä meikit pois Cliniquen rinse-off foaming cleanser mousse -puhdistusvaahdolla joka on ihan LOISTAVA! Voide vaahtoutuu hyvin kasvoilla ja poistaa meikit ja puhdistaa ihon todella hyvin.

Silmämeikin poistan aina erikseen vanulapulla ja Cliniquen take the day off -silmämeikinpoistoaineella, joka on kaikista paras mitä oon ikinä kokeillu! Tuote on aika kallis joten kokeilen mielelläni aina edullisempia vaihtoehtoja mutta palaan aina kuitenkin takaisin tähän!

Mä en käytä mitään kasvovettä mutta käytän vielä näiden lisäksi pari-kolme kertaa viikossa Lumenen Syväpuhdistavaa Mineraalikuorintaa joka on ollut myös todella hyvä! Sen lisäksi, että se puhdistaa tehokkaasti niin se myös antaa ihanan viileän tunteen kasvoille. :)

Tykkään myös Freemanin kasvonaamioista, suosikkini ovat kurkkunaamio joka kuorii ja puhdistaa ihoa sekä entsyyminaamio joka kirkastaa ihoa.

Kasvovoiteina mä käytän tällä hetkellä Echinacea voidetta sekä öisin manteliöljyä, joka sopii minun pintakuivalle iholle täydellisesti!

Hih, olkoon tää sit se mun "naked truth"-kuva.

Mä en oo mitenkään hirveen merkkiuskollinen näissä asioissa vaan kokeilen mielelläni uusia tuotteita joten kertokaa mikä on teidän luottotuote? :)

3 kommenttia:

  1. Louis Widmerin tuotteet on tosi hyviä, mutta joskus sorrun halvempiin tuotteisiin kuten Niveaan. Puhdistuksessa taidan olla aika laiska, mutta Nivean puhdistuspyyhkeet on tosi hyviä. Joskus kun oikein stressaa ja on finnikausia, niin ihan Clearasilin raikas kasvovesi ja finneille Basiron-voide. Noita Freemanin kasvonaamioita haluaisin kokeilla, mutta jotenkin aina ajattelen että mulla ei muka ole aikaa sellaiseen.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Noita Louis Widmerin tuotteita voisi kyllä kokeilla, niistä oon kuullu paljon hyvää! :) Clearasilin tuotteita en halua käyttää kun niissä on niin paljon kuivattavia ainesoasia, neutrogenan vastaavat on parempia. :) Kasvonaamiot on musta ihania laittaa, vaikka ennen ku menee telkkaria kattoo, kantsii kokeilla! Ei vie paljoo aikaa. ;)

    VastaaPoista
  3. Lumenen Waterproof silmämeikin poistoaineella lähtee silmämeikit aina tosi helposti :) eikä ole liian kalliskaan.

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -