Lauantai

Eilen olin töissä päivän ja lähdin illalla sitten kaverin luokse vähän juhlimaan. Ihmettelen aina miten pieni tämä maailma onkaan. Pari vuotta sitten äitini kysyi miksi minulla on facebookissa kaverina eräs poika ja sitten selvisikin, että tämä poika kenen kanssa olin hengaillut samassa porukassa pidempään on vanhempieni ystävien poika ja olen leikkinyt hänen kanssaan pienenä ja on jopa kuvia meistä fotoalbumeissa! Muistan jopa hänen vanhempansa lapsuudestani! Mikä sattuma.

No eilen sitten toisen kaverini vanhemmat tulivat kotiin jostain juhlista ja kysyi heti sitten mikä mun isän nimi on, olivat kuulemma miettineet illan aikana voisinko olla äidin vanhan koulukaverin tytär. Ja kyllä, olen se sama ihminen. Maailma on pieni ja suomenruotsalaiset piirit vielä pienempiä!

Tekonahkatakki ja pipo Seppälä, paita, toppi ja kaulahuivi H&M, kengät Dinsko, laukku Gina Tricot, farkut Levi's ja kello Michael Kors.

Nyt ei teksti oikein luista ku on vähän  dagen efter -fiilis. Kivaa sunnuntaita! :)

10 kommenttia:

  1. siis onko noita laukkuja jo tullut suomen ginaan? vai onko toi ruotsista??

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Niitä ei valitettavasti saa enää, ostettu jo muutama kuukausi sitten alennuksesta. :/

    VastaaPoista
  3. Just ton takia mäk rakastan olla suomenruotsalainen ! Ihanat pienet piirit:)

    VastaaPoista
  4. Freja: Välillä ihanat mutta välillä toivoisi ettei kaikki tuntis kaikkia. :D

    VastaaPoista
  5. Ainakin jossain blogin kautta nähty oli kesälllä tulossa lisää.. Tai spring showroomilla.. Laukkuja kai on vielä tulossa?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Mä en osaa sanoa kun sen tosiaan, että itse ostin sen alesta. :/ Mutta toivottavasti on, että muutki sais ton! :)

    VastaaPoista
  7. Kiva asu ja ihanat noi sun hiukset:)!

    VastaaPoista
  8. Vitsit kuolaan näitä sun asukuvia :) Sulla todella ihania vaatteita ja todella hyvin sopii toi tyyli sulle :)

    VastaaPoista
  9. Ani: Voi kiitos! Ihanasti sanottu. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -