Aurinkoa

Tänään oli eka päivä kun ihan oikeesti tuntui KESÄLTÄ.

Lähdettiin käymään Kaivarissa jäätelöllä. Haettiin pallot Helsingin jäätelötehtaan kojulta mistä saa ihan älyttömän hyvää jätskiä! Aina ku oon kaivarissa niin mua alkaa tekemään mieli vishyä. AINA. No suurinosa kaupoista oli tänään kiinni ja ärrältä oli lähes kaikki kylmät juomat loppu. Oh why!
Shortsit Zara, paita Mango, laukku Mulberry, kengät H&M ja aurinkolasit Le Specs.
Miten hyvältä tuntukaan vetää shortsit jalkaan ja vielä illalla oli kuuma tuossa asussa!

Jotenki ku on niin lämmin niin myöhään ja aurinko paistaa niin unohtuu myös ajantajunta täysin! Tajusin just, että kello on kohta kymmenen ja mun piti nähdä kaveria kahdeksalta joka on jo nyt kohta matkalla Turkuun joten booohoo! Anteeksi Maisku!

Huomenna on muuten kiva päivä, saan takaisin jotain mitä olen kaivannut pitkään hihi! ;)

4 kommenttia:

  1. Jätskiä vaikka etkös ollut jollain jutan dieetillä missä ruuatkin punnitaan? Ei tainnu mennä ihan nappiin.. Jotenki kyllä arvasin :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Joo kolme viikkoa sitä jaksoi mutta sitten siitä tuli liian vaikeaa ku en vaan osaa syödä niin usein. :D Oon maailman huonoin syöjä ja syön max 2 kertaa päivässä. :/ Joskus sen kerrankin vaan. Vieläkin kyllä syön ruokana niitä terveellisiä juttuja mutta sitten välillä vähän muutakin!

    VastaaPoista
  3. Ihania kesäkuvia :) Sinulla on kyllä kiva blogi ;) Taidan jäädä lukemaan!

    VastaaPoista
  4. Elisa: Kiitos! Tervetuloa seurailemaan! :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -