Outfit of the day

Olen koko tämän päivän istunut autossa. Poikaystäväni sai tänään nimittäin ajokortin joten ymmärrettävästi hän on asiasta hyvinkin innostunut ja autolla ajaminen on maailman siistein juttu. Mä olen sitten istunut siinä pelkääjän paikalla ja aluksi olin ihan paniikissa ja varma siitä, että tämä on tapa millä kuolen ja se päivä on tänään. Mulla on ollu melkeen neljä vuotta kortti enkä ole koskaan aiemmin tainnut olla kenenkään kyydissä jolla on ollut minua vähemmän aikaa ajokortti joten kai sekin on ihan tervettä, että vähän pelkää kun kuski on saanut vaan tuntia aiemmin ajokortin. :D Onneksi sain pian huomata, että pelkään ihan turhaan: Joonas oli nimittäin todella hyvä kuski ja eräs asia onnistui hyvin mikä minulle aiheuttaa harmaita hiuksia, nimittäin taskuparkkeeraaminen. Miten se voikaan olla niin hemmetin vaikeeta?!

Nahkatakki Mango // Shortsit ja paita H&M // Huivi Versace // Kengät ja laukku Mulberry

Nyt on ollut pari päivää vähän viileämpää, tai juuri sellaista sopivaa, että tarkenee shortseissa mutta voi laittaa pitkähihasen ja jopa takin. Mä tykkään yhdistää shortsit juurikin nahkatakkiin ja se vuodenaika suomessa on niin kovin lyhyt kun niin voi tehdä. Tällainen tyyli sopii myös ihan mainiosti kun haluaa piilottaa ruman rannetukensa. Eihän tuo pahimmasta päästä ole, mutta ei se nyt mikään kauniskaan ole.
Nyt nukkumaan, hyvää yötä ihanat! :)

4 kommenttia:

  1. Haha mäkään en oo osannut taskuparkkeeraamista enää neljään vuoteen autokoulun loputtua :D en ole sitä tarvinnut, niin sitten on unohtunut. Hyvä jos jotkut sen osaa!

    VastaaPoista
  2. Elina: mullaki se suju vielä autokoulun jälkeen, ja nytkin pakon edessä mutta yhtä kamalaa se silti on. :D

    VastaaPoista
  3. Tuo takki on vaan niin ihana. Ja väri sopii sulle todella hyvin.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos! :) Se on kyllä ihan lempparitakkeja!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -