A day with mom

Tänään olen viettänyt vapaapäivää Joonaksen ja äitini kanssa. Ei töitä eikä koulua, eli harvinaista herkkua ja vielä kun äiti on käymässä Helsingissä niin on taattu ihana päivä!

Aloitettiin päivällä vierailemalla vanhainkodissa sukulaiseni luona jonka jälkeen mentiin asuntonäyttöön (vanhempieni asuntoa ollaan metsästämässä, ei minun valitettavasti).

Takki Zara // Kengät Global Stockmann // Hame Seppälä // Farkkupaita Blanco // Laukku MbyMJ

Näytöstä suunnattiin nopeasti kotiin, vaihdoin kengät tasaisiin, koska luvassa oli loppupäivä shoppailua ja keskustassa kävelemistä! Tänään oli keskustassa myös joulukadun avajaiset joten ihmisiä ja tunnelmaa riitti. Mä rakastan niin joulua ja jouluaikaa joten olin niin innoissani! Vihdoin jouluvalot ovat Aleksanterinkadulla päällä. :)

Louis Vuittonin ikkunat ovat ympäri vuoden minusta aina upeat ja niin myös tänä jouluna! Keskustasta suunnattiin Haukilahden vesitorniin syömään. Käytiin kyseisessä näköalaravintolassa usein kun olin pieni, mutta sitten torni meni jossain vaiheessa pitkäksi aikaa remonttiin ja sen jälkeen ei oltu käyty.
Syötiin joulubuffet hih! Buffetissa oli juuri ne kaikki jouluherkut mistä mä tykkään! Itse söin vain alkuruokapöydästä + porkkanalaatikkoa, koska en tykkää oikeastaan joulun lämpimistä ruuista. Esimerkiksi joulukinkku on jotenkin aina ällöttänyt mua.

Syömisen jälkeen mentiin vielä keskustaan shoppailee vähän joululahjoja ja kuvailemaan Aleksin ihanaa jouluvalaistusta.

Hyvin aktiivinen päivä siis takana ja nyt ajattelin kertailla vähän ranskaa huomista luentoa varten! Toivottavasti teillä muillakin on ollut yhtä kiva viikonloppu ku mulla! :)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa kun saa kiireen ja arjen keskellä viettää rauhassa aikaa rakkaiden kanssa ja vaan tunnelmoida ^^ tässä tapauksessa joulua ja kauniita valoja :D

    Selvästi on äitisi näköä! kauniita naisia!

    Hei millainen tuo Zaran takki on muuten ollut käytössä? ei ole nyppyyntynyt pinta tms?

    VastaaPoista
  2. RoseMary: Niin on! :) Heh, ehkä meissä on vähän samaa näköä, kiitos! Tuo Zaran takki on ollut mulla vasta reilu viikon ehkä, mutta tähän asti olen ollut ainakin hyvin tyytyväinen. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -