Ostoslista 2014

Tein viime vuoden alussa julkisen ostoslistan itselleni, jota yritin pitää suuntaa antavana ostoksia tehdessä, että välttyisin heräteostoksilta ja siten myös virheostoksilta. Viime vuosi oli aika hiljainen shoppailun suhteen enkä esimerkiksi ostanut montaa vaatetta. Suurin osa shoppailurahoista taisi mennä asusteisiin, mikä ei toisaalta yllätä minua lainkaan.

Listaltani hankin:

- Alexander McQueenin pääkallohuivin (tosin eri värisenä kuin listalla, ja toinen tuli vielä joululahjana!)
- Jimmy Choon kengät x 2
- Pikkumusta
- Ilmakiharrin jota en osaa käyttää
- Matkustamiseen meni myös rahaa, ne lentoliput kun oli myös tuossa ostoslistalla

Muutama juttu jäi listalta toteuttamatta, mutta olen silti oikein tyytyväinen viime vuoden ostoksiin! Nyt on siis aika laittaa kehiin mun uutta ostolistaa vuosimallia 2014

1. Card holder. Tällaiselle mulla on todellakin käyttöä, koska mä käytän useimmiten niin pieniä laukkuja ettei sinne isoa lompakkoa mahdu. Mun kaverit on aina ihan kauhuissaan kun mun pankkikortit on sikinsokin pikkulaukkujen pohjalla irrallaan ja jos rehellisiä ollaan niin mä pidän sitä itsekin vähän ihmeenä ettei multa ole koskaan kortti minnekään tippunut! Tällä hetkellä himottaisi eniten tuo Saint Laurentin yksinkertaisen kotelo.

2. Avainkotelo. Niin ihanan turhamainen kaunis asia jonka olen ylipuhunut itselleni olevan käytönnöllinen. Louis Vuittonin avainkotelosta se ajatus sitten lähti. ;)

3. Punaviinilasit. Edelleen ostoslistalla, nyt ne ovat vaan vaihtunut Iittalasta Riviera Maisonin kauniisiin Vin-tekstillä varustettuihin laseihin. 

4. Puhelin. Muutaman vuoden vanha iPhone 4 alkaa olemaan finaalissa eikä puhelimen yksi nappi meinaa toimia ilman äärimmäistä väkivaltaa joten luultavasti tämän vuoden puolella on aika siirtyä ajassa eteenpäin ja ostaa iPhone 5, 5s, 6 vai mitä näitä nyt on. 

5. Sohvapöytä. Ollaan etsitty uutta sohvapöytää meille jo viime vuoden puolella mutta vasta tämän Hayn tarjotinpöydän nähdessäni kolahti kunnolla! Eikä se edes ole hinnalla pilattu, tai no on kun vertaa meidän tämänhetkiseen Ikean 5€:n pöytään mutta monet joita katsoimme ennen tätä on reippaasti kalliimpia.

6. Silmänympärysvoide. Tuo voide jota on olen käyttänyt epäsäännöllisesti tähän asti jota nyt vihdoin on pakko alkaa käyttämään päivittäin. Kiehl'sin avokado- tai e-vitamiini -voiteet  kiinnostaisi eniten. 

7. Lompakko. Sain toissa jouluna isältäni Mulberryn lompakon joka toimii myös laukkuna ja tästä syystä olenkin käyttänyt sitä melkein päivittäin laukkuna. Se on minulla siis päivittäin mukana joko laukkuna tai lompakkona. En haluaisi käyttää tätä laukkua/lompakkoa joka päivä etten vain kyllästy siihen joten siksi koen, että myös toisen lompakon osto on ajankohtainen! Balenciagan lompakko viehättää erityisesti juuri nyt. Ja olihan se Vuiskankin ihan kiva...

8. Lentoliput. En ole vielä varma miten hyvin matkahaaveeni toteutuvat tänä vuonna, joten en uskalla sanoa vielä mitään kohteita ääneen mutta johonkin on päästävä! 

Sellaiselta näyttää tämän vuoden ostoslistani. Tulee varmasti ostettua listankin ulkopuolelta, mutta ainakin nämä materiahaaveet haluaisin toteuttaa tämän vuoden puolella. Onneksi tänäkin vuonna on vuosipäivä, syntymäpäivä, joulu ja vielä bonuksena valmistuminen! Eli jos listalta joku puuttuu vuoden loppuun mennessä niin läheiseni tietävät ainakin millä minua voi jouluna ja valmistujaisissa lahjoa. ;)

2 kommenttia:

  1. Järkevältä näyttää ostoslistasi :) Itselläni on myös uusi iPhone ostoslistalla,mullakin on se ihan perus nelonen vaan. Se kylläkin toimii vielä todella hyvin,mutta haluan paremman kameran :D

    VastaaPoista
  2. Hjenn: Mä oon niin epähifistelijä kun puhutaan elektroniikasta, että pinnistelen kyllä loppuun asti tolla nelosella! Sitten kun en enää kestä ton käyttöä ja sitä, että se ei toimi niin sitten vasta uutta kehiin! :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -