FLEYE silmälasit

Kirjoittelin kuukausi sitten FLEYE:n pressitilaisuudesta, joka siis on Tanskalainen merkki joka rantautui uutuutena Suomeen ja Instrumentariumin liikkeisiin. Minä sain tilaisuuden jälkeen ilokseni valita merkiltä minulle sopivat kehykset linsseineen. Tämä tuli kuin tilauksesta, minä kun olen niin pitkään miettinyt lasejen hankkimista!

Testailin liikkeessä muutamia malleja ja päädyin lopulta näihin joita jo itse pressitilaisuudessa mallailin.


En meinannut aluksi löytää näitä laseja myymälästä mutta sitten kävikin ilmi kun katsottiin optikon kanssa yhdessä nettisivuilta, että tämä mallihan on miesten malli. Olen itseasiassa useimmiten kun olen käynyt silmälasiliikkeissä sovittelemassa laseja sovitellut juurikin miesten mallisia laseja. Kuulemma aika usein naiset valitsevatkin lasit miesten puolelta, koska ne ovat yleensä isompia malleja. Mä en oikein ole sirojen mallien ystävä niin silmälaseissa kuin aurinkolaseisskaan.


Laseissa minulla on kaikista pienimmät vahvuudet ja lasit ovat tarkoitettuja vain oikeastaan jos ajan pidempiä matkoja autolla tai esimerkiksi luentosalissa pitää nähdä vähän kauempaa taululle. Onneksi näköni on vielä varsin hyvä sillä en olisi valmis käyttämään laseja päivittäin, niin vieraalta ne tuntuu vielä kasvoillani. :D


FLEYE:n useimmat silmälasikehykset maksavat 299€. Lasit ovat todella mukavat päällä ja eivät paina juuri mitään.

Kiitos Instrumentarium!

Postaus on toteutettu yhteistyössä Instrumentariumin kanssa.

2 kommenttia:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -