Midsummer throwback

Tuosta keskikesänjuhlasta on jo vierähtänyt viikko mutta mä sain nämä mökillä otetut kuvat käsiini vasta tänään joten nyt tulee throwback meidän juhannukseen joka vietettiin perheeni kanssa mökillämme Inkoon saaristossa. Vaikka ilmat toisiaan olivat kylmät niin juhannuksemme oli senkin edestä lämminhenkinen ja juuri sellainen kun juhannuksen toivoo olevan. Uhmattiin jopa säätä ja puettiin äitini kanssa hänen ja iskän avaruusuntuvatakit päälle ja istuttiin terassilla ja nautittiin maisemista ja viinistä. Koska juhannuksena istutaan terassilla.

Mä en usko, että kenellekään on yhtä ihanaa poikaystävää kuin mulla. Mä olen tämän kuukauden ajan viettänyt aika tiukasti aikaani töissä joten en ehtinyt itse metsästää kukkaseppelettä jonka halusin juhannukseksi. Joonas kävi sitten ostamassa minulle niitä neljä joista palautettiin kolme ja olisin palauttanut neljännenkin mutta Joonas vakuutti, että siitä tulee hyvä kun mökillä vähän tuunaillaan koivunlehdillä. Ja niin siitä tuli, ihan täydellinen.

Olin aika hippie meets alien mun pitkässä neuleessa, kukkaseppeleessä, aviatoreissa ja sitten tuo avaruustakki. :D

Mites te muut, pääsittekö juhannuksena kurjista ilmoista huolimatta mökeille viettämään vai suositteko cityjuhannusta? :)

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Mutta tosiaan tää tämän vuoden juhannusmuoti on aika eskimohenkistä... :D

    VastaaPoista
  2. Bea: joo ei hirveesti kesämekoilla pärjätty :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -