It's getting hot in here


Elokuva tehty 28.7.2014 klo 12.28 from Lotta W on Vimeo.

8 kommenttia:

  1. Ei kuulu mitään :( Liian pieni volyymi videossa

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Apua, kyllä se mulla kuuluu. :S ootko kokeillu lisätä tosta videon alta noita siniä volapalkkeja? :)

    VastaaPoista
  3. äänet kuuluu todella hiljasella :(

    VastaaPoista
  4. Mä kans kuuntelin korva kiinni kaiuttimessa :D En osannu säädellä. Meilläkin on niin kuuma, inhottaa etenkin, kun yöksikään ei viilene. Tukka on pörröllään ja vaatteet liimaantuu kiinni. Mulle riittäisi nää helteet jo, kun töissäkin pitää jaksaa käydä.

    VastaaPoista
  5. Meillä on myös aivan karseen kuuma sisällä ja öisin varsinkin on tuskaa maata hikisenä sängyssä :D tota lakanoiden pakkaseen laittamista täytyykin kokeilla :) näyttääkö vaan vai onko sun kkulmakarvat eri korkeudella?

    VastaaPoista
  6. Iiks. Eikös sulla ole purentakiskoja vai etkö vaan käytä niitä? Itsekin puren öisin hampaita yhteen, ja semmosen oon joskus saanut. Vähällä käytöllä ollut pitkään, mutta nyt yritän vähän parantaa tapojani ja käyttää sitä. Seksikkyys siitä kapistuksesta on kyllä kaukana.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Ompa kurjaa, mulla ne nimittäin kuuluu ihan hyvin. :S Ens kerran yritän puhuu lujempaa!

    Anonyymi: Voi ei. :D Jep, onneksi meillä on töissä kunnon ilmastointi niin siellä edes helpottaa. :D

    Anonyymi: Se pakastaminen auttaa tosiaan tosi lyhyen aikaa, suihku on paljon tehokkaampi juttu! ;) Näyttää varmaan vaan kun mulla on tapana väännellä naamaani kun puhun. :D haha! Ei ne ainakaan peiliin katsoessa ole lainkaan vinossa!

    VastaaPoista
  8. quiqui: Ei mulle oo ikinä hammaslääkäri edes ehdottanu semmosia! Mulla tosiaan tuo ongelma on vain sillon kun oloni on epämukava joten normiyönä ei ole mitään hätää, onneksi! :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -