Kuka sinä olet?

Eilen illalla satuin selailemaan Zalandon sivua, siitä on tullut melkeimpä jo jokapäiväinen tapa. Outoa, koska ennen kyseinen kauppa ei minua kiinnostanut lainkaan vaan pidin sitä sekavana. Vuosien aikana on kuitenkin tapahtunut suuri muutos. Erityisen innoissani olen etusivulla pyörivistä kampanjoista joista ainakin minä löydän helposti omaan tyyliini sopivia vaatteita. Eilen klikkasin itseni sitten Tunnista oma tyylisi -testiin ja tadaa, kauppa etsii juuri minua kiinnostavat vaatteet!


Mä oon usein miettiny, että millanen se oma tyylini oikeasti on, koska usein vaihtelen sitä aikalailla. Zalandon tyylitesti kuitenkin suositteli minulle juurikin sellaisia vaatteita joissa minä tunnen itseni kaikista itsevarmimmaksi. Minulle testin tulos oli tällainen:


Aika diipadaapahan tuollaiset usein ovat mutta allekirjoitan seuraavat väitteet tyylistäni: Sinulle muoti on tapa ilmaista omaa persoonallisuuttasi ja tiedät melko tarkalleen, mitä haluat, mutta et ole yhden lookin tyyppi. Suosittelen oikeasti tekemään tuon testin, se oli minusta niin hauska, että päätin kirjoittaa siitä ihan postauksen!


Tekonahkatakki // Nilkkurit // Collegepaita  // T-paita


Villakangastakki // Paita // Hattu // Neuletakki


Takki // Hame // Laukku // Kengät 

Takki // Lenkkarit // Toppi // Bootsit


Jostain syystä näitä vaatteita katsellessa mulla alkoi soimaan päässä Gwen Stefanin "if i was a rich girl nanananananaaa...", mä nimittäin haluisin ostaa nää kaikki vaatteet!

Jos teette testin niin kertokaa ehdotettiinko teillekin yhtä nappivalintoja?

Linkit ovat mainoslinkkejä.



2 kommenttia:

  1. Tyylini oli rento ja utelias. Tosiaan, kivoa juttuja mulle ehdotettiin. Harmi että ei nyt voi shoppailla kauheasti.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Jep sama, hammasta purren pitää jättää shoppailut väliin toistaiseksi. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -