Slip-on

Mun tämän vuoden käytetyin kenkämalli on ihan selkeesti ollut Slip-onit. Helpot ja nopeat laittaa jalkaan ja ahh-niin-mukavat! Niin ja mun silmään ne näyttääkin vielä tosi kivalta.

Kuvat Pinterest


Viime aikoina olen haaveillut leopardikengistä, sellaisista jotka olisivat oikeasti mukavat jalassa ja piristäisi asun kun asun. Lisäksi olen haaveillut iät ja ajat (sen jälkeen kun ekan kerran näin Jimmy Choon glitterikengät) glitterisistä kengistä.



1. Glitter                                 2. Leopardi




1. Leopardi                             2. Niitti



1. Nahka                                 2. Leopardi

Lämpenettekö te tällaisille kengille?

Linkit ovat mainoslinkkejä.

4 kommenttia:

  1. Vähän liikaakin tulee kesäisin käytettyä tuollaisia kenkiä. Ne on niin mukavat ja helpot. Jaksaa kävellä pitkiäkin matkoja. Lisäksi mulla on vähän ongelmajalka, joten ei ole helppo löytää jalkaan sopivia kenkiä yleensäkään. Myös mokkasiineihin olen tykästynyt, ne on myös äärettömän mukavat ja muotoutuu jalan mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavuus vie usein mullakin voiton! Kohta onkin jo jokaisen muoti-ihmisen painajainen edessä, nimittäin UGG-sesonki! :D Haha ne vasta on mukavat!

      Poista
  2. Mistä noi toisen rivin ensimmäiset leopardikengät on, supermageet ja pakko saada ne, mutta linkki ei avaa sivustoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en tiedä mikä noita linkkejä vaivaa, ne nimittäin muuttuivat kun julkaisin! Eikä auta muokata. Kaikki kengät on Zalandolta. Laita hakusanaksi loafer niin löydät helpommin. :) ne on kyllä ihanat!

      Poista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -