My day off

Tänään mä olen pitänyt vapaapäivää kaikesta. Työvuoron sain annettua toiselle työntekijälle enkä ole koulutehtäviin päin katsonutkaan. Myönnän kuitenkin, että aamulla tsekkasin nopeasti koulusähköpostini. Yksi iso haaste siinä, että opiskelee ja on myös samalla paljon töissä on se, että koskaan ei ole oikeastaan täysin lomalla. Sillon kun on töistä vapaata niin mielessä kummittelee jatkuvasti koulutehtävät, tentit ja oppari. Töissä ollessa taas olen töissä luonnollisesti. :D Toisaalta nämä hommat eroavat niin paljon toisistaan, että töissä ollessani tunnen usein, että pystyn nollaamaan täysin kun en vaan ehdi miettimään koulutehtäviä.

Huomaan kuitenkin, että alan olemaan loman tarpeessa. Olen viimeksi lomaillut pari vuotta sitten kesällä joten siitä on jo ihan liikaa aikaa. Onneksi enää pari kuukautta niin koittaa kauan odotettu loma!

Housut &Other Stories // T-paita COS // Takki Portobello Roadilta // Huivi Acne // Aurinkolasit Lindex // Kengät Nilson // Käsineet H&M

Tänään olen käynyt ystäväni kanssa lounaalla ja kiertelemässä kauppoja ja makaankin sohvalla nyt upouudessa mustassa farkkuhaalarissani. :) Asukuvia tulossa niin nopeasti kuin mahdollista, tää on musta niiiiiiin siisti!

Tämän postauksen kuvissa on tämän päivän asuni joka voisi oikeastaan olla minkä vaan päivän asu kuluneelta viikolta. Olen asunut Tukholmasta ostetuissa kollareissa varmaan kaksi viikkoa nyt ja myös uusi raitapaita on lempparini. Kollareiden pinta ei tule esiin kuvissa mutta se on sellaista vähän neulotun näköistä, mä tykkään ihan hirveesti!

Nyt ilta jatkuu kotona ja Salkkareiden jälkeen lähden treenaamaan salille jos olen oikein reipas. Hyvää alkanutta viikkoa teille! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -