Travelsize



Matkoille lähtiessä eri goodiebageistä tulleet pienet matkakokoiset tuotteet tulevat tarpeeseen. Saahan kaupoista ostettua pieniä täytettäviä purkkeja joihin voi laittaa omia tuotteitansa mutta mä en oo oikein ikinä löytäny semmosia jotka olisi oikeesti käytännöllisiä. Purkit on monesti ihan liian kovaa muovia, että jaksaisin puristaa sieltä helposti tuotetta käytettäväksi. Pienet valmiit tuotteet on enemmän mun juttu ja nyt Jenkkimatkalle mulla onkin valmiina ihan mahtavia matkakokoisia tuotteita!

Kasvojen pesuun mulla on Sisleyn puhdistusmaitoa joka sisältää valkoista liljaa ja sopii täydellisesti kuivalle ja herkälle iholle. Kasvovetenä on Sisleyn Floral Toning Lotion joka on alkoholiton ja sopii myöskin juuri kuivalle iholleni.

Silmämeikinpoistoaine on Helena Rubinsteinin All Mascaras ja tämä on yksi parhaista jota olen käyttänyt. Toinen lemppari on Cliniquen Take the day off. Nämä aineet eivät kirvele silmiä ja meikki lähtee helposti ilman, että tarvitsee hinkata.

Neutrogenan tuotteet ovat olleet käytössä jo pitkään ja olen säästellyt tätä uutta Visible Clear Pore & Shine daily scrub -kuorintaa matkaa ajatellen joten se lähtee ehdottomasti mukaan.

Pieni Kiehl'sin Ultra Facial Cream riittää ainakin muutamaksi päiväksi. Yleensä tämä voide ei ole iholleni tarpeeksi kosteuttava mutta kun Kaliforniassa on "vähän" lämpimämpi kuin täällä kotimaassa niin tämä toimii siellä varmasti hyvin.

Hiusten laitossa tärkeimmät tuotteeni ovat kuivashampoo ja hiuslakka joten ne lähtevät matkakokoisina myös matkalle mukaan. Kuivashampoo on KMS Californian Hairplay Makeover spray jota en ole aikaisemmin käyttänyt mutta odotukset ovat korkealla! Hiuslakka on KMS Californian Hairstay maximum hold spray joka on todella pitävä hiulakka joten tuotetta ei todellakaan kulu kerralla paljon.

Sisleyn ja KMSn tuotteet saatu blogin kautta. 

2 kommenttia:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -