Kesäkuun suosikit

Olen viimeisen vuoden ajan innostunut enemmän ja enemmän Youtubesta ja sen vloggaajista. Jos osaisin niin haluaisin ehdottomasti itsekin tehdä videoita. Itselleni kirjoittaminen tuntuu paljon luonnollisemmalta joten blogi on kyllä edelleen se mun juttu. Videoita katsoessa tulee kuitenkin uusia ideoita ja yksi niistä onkin tämä "kuukauden suosikit"-postaussarja. Tykkään ihan älyttömästi katsoa juuri näitä videoita joten miksi en voisi hyödyntää samaa aihetta blogissani?


Meikkisuosikkini tältä kuukaudelta on ollut Guerlainin Baby Glow -meikkivoide sävyssä 2 Clair/light. Meikkivoide jättää ihon heleäksi ja kuulaaksi mutta peittää myös sopivasti. Olen saanut todella paljon kehuja ihostani juuri silloin kun tätä meikkivoidetta on ollut joten pakkohan tässä on olla jotain taikaa! Ainoa kurja puoli tässä meikkivoiteessa on se, että sitä on saatavilla vain kolmea sävyä ja tämä vaalein sävy on minulle talvisin liian tumma. Siksi otankin kaiken irti ja käytän tätä kesällä kun iho on hieman tummempi kuin yleensä. (meikkivoide saatu blogin kautta)


Toinen kosmetiikkasuosikki on tässä kuussa ollut Michael Korsin kynsilakka sävyssä Hint. Tämä ihana nude on niin älyttömän helppo kynsissä kun ei tarvitse pelätä jos tulee pientä kulumaa, sillä väri antaa paljon anteeksi eikä kulumaa edes huomaa. Siksi tämä onkin varsinkin kesällä mun suosikki! (kynsilakka saatu blogin kautta)


En ole koskaan ollut ihminen joka lukee kirjoja kovinkaan paljoa mutta alkuvuodesta tilasin muutaman kirjan kotiin eräästä nettikaupasta mutta en ollut kuitenkaan ehtinyt vielä istua alas, rauhoittua ja oikeasti lukea niitä. Pari päivää sitten otin kuitenkin illalla tietokoneen sijasta Alexa Chungin It -kirjan mukaan sänkyyn ja mä aloin ymmärtämään yhtäkkiä miksi kaikki lukee kirjoja. Ihana hiljaisuus ja rauha. Yli puolet kirjasta menikin yhdeltä istumalta (tai makoilulta heh). Tässä kirjassa tosin on paljon kuviakin.


Whyheyn proteiinijäätelö on ehkä paras keksintö aikoihin. Jos ette oo vielä maistanu noita niin suosittelen lämpimästi! Terveellisiä ja vie makeannälän mennessään. Mä en itseasiassa jaksa edes kokonaista tollasta pientä purkkia syödä. Ainakin suklaan ja banaani-toffeen makuiset on ollu suurta herkkua! Tosin hintaa on 3,80€/per purkki joten ihan joka päivä ei tällaista syödä mutta jos haluaa syödä jotain terveellistä ja hyvää niin tää on superhyvä vaihtoehto.


Suosikkialeostokseni ansaitsee ehdottomasti olla mukana kesäkuun suosikit -listallani sillä se on ostohetkestä asti tuonut mun hymyille kasvon. Aina kun avaan töiden jälkeen laukkukaappini ja nään Valentinon laukun niin oon ollu ihan sydänsilmäemojina! <3_<3


Viimeinen suosikki on ollut mun uus meikkipussi jonka sain ilmaiseksi Victoria's Secretistä New Yorkista. En olisi ikinä tullut ajatelleeksi ostaa tällaista mutta tää on ehdottomasti paras meikkipussi joka mulla on ikinä ollut! Älyttömän tilava ja just oikean mallinen. Kerrankin kaikki käytössä olevat meikit mahtuu samaan pussiin, iso sydän tälle siis!

Muita mainitsemisen arvoisia suosikkijuttuja tälle kuukaudelle on ollut lenkkeily kaivarissa, mäkijuoksu, ASP-tilin avaaminen ja unelma omasta asunnosta askeleen lähempänä, uusi burritoresepti joka on ihan huikea, Hernesaaren rannan uusi mesta joka tulee varmasti kesän aikana todella tutuksi ja nyt viimeisimpänä Bafucin -pastillit joka on tällaiselle äänensä kadottaneelle kurkkukivusta kärsivälle erittäin jees!

Mitkä on ollu teidän tän kuukauden suosikit? Entä mitä tykkäätte tällaisista postauksista?

1 kommentti:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -