Summer Sale

Nyt kun juhannus on vietetty alkaa kaupoissa jo alet olemaan hyvässä vauhdissa. Parhaat tuotteet menevät tietysti heti joten itsekin tein heti omat ostokseni ja luulen, että tähän nämä tämän kesän shoppailut jääkin sillä sen verran arvokasta tavaraa olen kotiin kiikuttanut. :D


Suosikkialelöytöni on ehdottomasti tämä Valentinon laukku Della Marga -liikkeestä. Laukku on sellainen jota olen katsellut pidempään ja yhdessä vaiheessa se oli merkin kotisivuilla myyty loppuunkin mutta nyt mua onnisti kun sain tämän laukun -30% -alennuslapulla höystettynä. Tämän alta lähti Rebecca Minkoffin Mini Mac -laukkukin myyntiin sillä en mitenkään pysty vakuuttamaan itselleni, että minulla olisi käyttöä kahdelle täysin samankokoiselle mustalle laukulle kultaisilla yksityiskohdilla. Lisäsin laukun tällä kertaa Facebook kirppikselle Laatumerkkien flea market -ryhmään. Laittakaa mulle viestiä jos joku kiinnostuu tuosta laukusta! :)


YSL huulilakan sävyssä 29 ostin jo ennen juhannusta kun alennusmyynnit alkoivat Stockalla. Purkissa tämä näyttää ihan pinkiltä mutta huulilla tämä on lämpimämmän sävyinen, vähän jopa oranssi.


Kenzon tiikeripaita on ollut mielessä myöskin pidempään joten Beamin aleista tämän lilanvärisen bongattuani se lähti mukaan. Samalla ostin Joonakselle myös harmaan Kenzon paidan jossa on silmä ja sopii Joonakselle niin hyvin malliltaan. Kutsun näitä nyt meidän tiimipaidoiksi, moderni tuulipukupariskunta matchaavineen paitoineen. Ihan samanlaisia en sentään kehdannut ostaa. ;)


Ootteko te mut jo tehneet huikeita alelöytöjä? :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -