Lately

Instagramini on huomattavasti enemmän ajantasalla kuin blogini joten toivottavasti seuraatte mua myös siellä!

Instagram: @lottawin

1. Tein yks päivä kasvisruokaa kotona. Kasvispihvejä (jotka kylläkin oli pakasteesta), Couscoussalaatti ja tsatsikia. Inspiroiduin tästä videosta ja tein oman versioni. Annos sai yllättävän hyvän vastaanoton tolta mieheltäkin. ;)

2. Tältä musta tuntui kun aloin taas pitkästä aikaa kirjoittamaan opinnäytetyötä.

1. Perusselfie kun olin autossa. Lähes aina kun Joonas ajaa niin mä kulutan aikaani ottamalla vähintään yhden selfien. :D

2. Käytiin isäni ja veljeni kanssa Brondassa syömässä. Paikka oli suoraan sanottuna vähän pettymys. Tai ei pettymys sinänsä, koska olin kuullut siitä huonoa mutta sanotaanko, että se ei ylittänyt odotuksia jotka olivat jo valmiiksi huonot.

 1. Käytiin leffassa katsomassa American Sniper joka oli ihan hyvä. Vähän liian hitaasti etenevä mun mieleen ja olin odottanut elokuvalta enemmän.

2. Friends & Brgrs käytiin viime kuussa myös testaamassa ja olihan se hyvä paikka! Vähän turhan tuhti annos mulle tosin mutta maku oli taivaallinen.

 1. Célinen aurinkolasit esittelyssä.

2. Vapaapäivän selfie kun ehdin kerrankin kihartaa hiukset. Montakohan kertaa vuodessa mulla EI oo ponnarilla hiukset? Ei varmaan montaa!

1. Helsinki on niin kaunis kaupunki, että voisin kuvailla useamminkin täällä kaikkea! Varsinkin tämä Ullanlinna missä me asutaan on niin ihanaa aluetta, että en tiedä miten kestän täältä joskus pois muuttamisen.

2. Nepalialaisesta ruuasta on tullut mun lemppari.

1. Matkalla mökille juhannuksen viettoon.

2. Kyllä mulle kelpaa terassilla makoilla sohvalla ja katsoa tuota ihanaa. Siis merta.

1. Paras ystäväni valmistui korkeakoulusta joten sitä oltiin juhlimassa!

2. Joonas oli aika ilonen tosta Bar9:n burgerista. Jos ette oo vielä huomannut niin tuo mies on aika hulluna noihin burgereihin. :D

1. Datenight ja Joonas vei mut Groteskiin syömään. Oli ihan huikeeta ruokaa!

2. Sneakpeak uudesta Valentinon ostoksesta.

1. Mä oon niin onnekas, että Joonas tekee mulle oikeesti näin hienoja annoksia kotona. Joonas on siis kokki ammatiltaan.

2. Ikeassakin käytiin viime kuussa hakemassa uusi lampaantalja sohvalle.

Instagramissani selkeästi eniten näkyy ruokakuvia, selfieitä ja ostostenesittelyä. Yritän kesän aikana aktivoitua tonne ja kuvata muitakin juttuja! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -