2016 Wanties


Kuten aikaisempina vuosina, olen tänäkin vuonna kartoittanut mielessäni materiahaaveitani ja miettinyt millä haluaisin itseäni tänä vuonna hemmotella.

Kotiin haluaisin keraamisen pääkallokoristeen. Mikäli olette missanneet, niin mä rakastan pääkalloja ja minusta tällainen olisi niin makea sisustuksessa. Kotiin haluaisin myös sen lattialampun sohvan viereen sekä By Lassenin Kubus 4 -kynttelikön. Vinkkasin jouluna äidilleni, että tämä voisi olla hyvä lahja isoveljeni ja hänen tyttöystävänsä uuteen kotiin ja sen jälkeen olen himoinnut tätä kynttelikköä oikein toden teolla.


Muodin saralla haaveita on oikeastaan kolme jotka ovat pyörineet mielessäni jo vuosia ja sitten yksi villi kortti. Chanel Le Boy -laukku. Olen puhunut tästä laukusta niin paljon blogissani, että se tuskin on jäänyt keneltäkään huomaamatta toivelistoiltani. Edelleen siitä haaveilen ja tavoitteeni onkin ostaa se itselleni valmistujaislahjaksi. Valmistuminen koittaa tänä keväänä ja olen sanonut kaikille läheisilleni, että mitään muuta en lahjaksi halua vaan, että aion ostaa tämän laukun jossain vaiheessa itselleni ja siihen voi lahjana osallistua rahallisesti jos haluaa. Miten täydellinen valmistujaislahja Chanelin laukku olisikaan.

Toinen mistä haaveilen on Acnen musta Velocite -kelsitakki. Olen haaveillut tästä takista niin kauan kun sitä on valmistettu mutta haaveilu nousi ihan eri sfääreihin viime viikolla kun ostin Facebookin Punavuori kierrättää -ryhmästä tämän näköisen takin. Takki on ihan kivan näköinen mutta materiaali on suorastaan surkeeta ja se sai mut haluamaan tätä Acnen takkia vielä enemmän. Mulle käy usein näin ja siksi olenkin aikaisemmin luvannu itselleni, että ostan vain sitä mitä oikeasti haluan enkä sitä "toisiksi parasta" sillä sen jälkeen en pysty ajattelemaan muuta kuin sitä ykkösvaihtoehtoa. Nyt siis vain säästämään ihan helkkarin kalliiseen takkiin. Olisi ihanaa kun olisi tyylikäs lämmin talvitakki eikä vain toppatakki. Myönnän, että näissä pakkasissa mieleni on monesti tehnyt mieli mennä ostamaan Canada Goose myös mutta kyllä tämä Acne vaan on enemmän tyyliäni.


Mulla ei ole koskaan ollut ylipolvensaappaita, koska olen tosi nirso niiden suhteen. Haluaisin mokkaiset (vaikka se meidän sääolosuhteissa ei olekaan se paras vaihtoehto!) ja sellaiset joissa varsi olisi hyvin ihonmyötäinen. Ongelmana lähes kaikissa kengissä on ollut se, että ne eivät istu pohkeista ja sääristä ollenkaan. Mikään kenkä ei ollut miellyttänyt silmääni kunnes sovitin Stockmannilla Stuart Weitzmanin mokkaisia ylipolvensaappaita. Oh my God, miten hyvältä ne näytti jalassa! Ongelmana oli alkusyksystä se, että mun kokoa ei ollut enää jäljellä ja seuraava erä tulee kuulemma vasta kesäkuussa. Kesäkuussa ei yleensä tule saappaita shoppailtua mutta pitää tänä vuonna olla kärppänä paikalla heti ensimmäisten joukossa ja katsoa mikä rahatilanne silloin on. Nämä ylipolvensaappaat ovat toiset jotka mielyttävät silmääni, mutta niistäkään ei ole minun kokoani. Nuo olisivat jopa ehkä käytännöllisemmät sillä ne ovat osittain nappanahkaa joka kestää sään paremmin mutta varsi on kuitenkin mokkaa.

Villi korttina sitten Céline Knot -rannekoru. Ihastuin tähän heti kun ensimmäisen kerran näin kuvan siitä mutta sen enempää en tiedä korusta. En hintaa enkä sitä miltä se näyttää ranteessani joten taidan Abu Dhabissa käydä sovittelemassa tällaista. Ostin viime keväänä Tiffanyn rannekorun ja se on ollut ranteessani joka päivä oston jälkeen joten ajattomiin koruihin olen valmis panostamaan. Näin Vestiaire Collectivessa järkyttävässä kunnossa olleen tällaisen korun joten se pisti miettimään, että olisiko tämä niin hyvä ostos kuitenkaan. Siksi siis villi kortti, ei välttämättä mitään mitä tulen ostamaan mutta kaunis se on. :)

Tämä vuosi tietää siis paljon säästämistä. Mistä te haaveilette tänä vuonna?


- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -