Spring will come and so will happiness, hold on, life will get warmer

Tänään saan vihdoin hengittää pitkän viikonlopun jälkeen. Itse olin koko pääsiäisen töissä joten en herännyt tänään pirteänä valmiina uuteen viikkoon vaan nukuin pitkään ja edelleen olen vähän väsynyt.

Eilen töiden jälkeen mentiin Joonaksen kanssa Finlandia talolle kuuntelemaan Chris Cornellin akustista keikkaa. Isäni joka on todellinen musadiggari käy usein Joonaksen kanssa keikoilla ja nyt hän laittoi tuosta keikasta Joonakselle viestin perjantaina mutta liput olivat ikävä kyllä myyty loppuun. Joonasta vähän harmitti. Muutaman tunnin jälkeen isäni soitti Joonakselle ja kertoi, että oli netistä ostanut meille kahdelle liput joltain tyypiltä. Ihana iskä. Keikka oli ihan mieletön!

Keikalla viereemme istui mies ja hänen noin 8-vuotias tyttärensä. Sanoin Joonakselle, että "ihan niin kun mä ja iskä sillon kun olin pieni". Kävin lapsena usein iskän seurana eri keikoilla ja mä olen niin onnellinen, että tämä tapa on edelleen meidän tapa ja, että iskä on saanut Joonaksesta uuden kaverin noihin juttuihin sillä itse en ihan siitä rokimmasta rokista oikein innostu.


Tästä Acnen takista innostun senkin edestä sitten. Takki on ihan täydellinen. Tiedän jo nyt, että tämä takki kulkee mukanani vuosia, vuosia ja vuosia. Luultavasti paranee vain käytössä.

Tavallaan olen iloinen siitä, että saan ottaa käyttöön nyt tavallisen nahkatakkini ja kohta kevyempiä kenkiäkin mutta samalla olen vähän surullinen siitä, että tämä takki menee talviteloille. Aika menee toisaalta niin nopeasti, että ennen kun huomaankaan niin on taas niin kylmä, että saan laittaa tämän takin päälleni. Ompahan jotain hyvää mitä odottaa sitten kun kesä on ohi, haha!

Takki Acne // Collegepaita Filippa K // Farkut Topshop // Kengät Nike // Laukku Lindex // Aurinkolasit Céline

Kuvat: Aino

2 kommenttia:

  1. Moikka!
    Mua kiinnostaisi että minkähän niminen malli sinulla mahtaa olla noista Célinen aurinkolaseista? :)Ihanat!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -