SUOSIKKILAUKUT W/ NATALIE VILEN

Kuvattiin eilen ystäväni Natalien Youtubekanavalle video meidän suosikkilaukuista. Tämä videomaailma on mulle ihan täysin uusi ja vieras asia ja en voi olla ihailematta miten joku osaa editoida tämmösiä, haha! Vielä on mun osalta paljon opittavaa tässä videokuvattavana olemisessa, ei nimittäin tunnu yhtään luontevalta. Maybe someday.

Muistakaa vaihtaa videon laaduksi 1080p HD. Toivottavasti tykkäätte videosta! ❤




Mikäli video ei näy, voitte katsoa sen täältä.

 Mua voi blogin lisäksi seurata Instagramissa @lottawin ja Snapchatissa @lifeoflotta. Natalien löydätte Youtuben lisäksi hänen blogistaan Natalie Vilen, Instagramista @nataliemaaritvilen ja Snapchatissa @Natalievilen. Käykää kurkkaa!

4 kommenttia:

  1. Hei!
    Pohdin tapahtuiko vanhalle chanelillesi jotain? On kyllä modernimpi tuo uusi, tykkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhempi Chanel on edelleen menossa mukana. Nyt tarjoutui vaan hyvä mahdollisuus ostaa käytettynä tämä uudempi kun tarvitsin laukkua jossa olisi hopeiset yksityiskohdat. Tää on kyllä ihana! :)

      Poista
  2. Mun mielestä sä olit tosi luontevan oloinen tässä videolla :) olen aika uusi lukija ja olikin hassua kun löysin blogisi nimittäin olin monta kertaa bongannut sut työpaikallasi ja muistin sut koska niin usein hymyilit ja olit ystävällinen. Se piristi päivääni. Nyt olet tainnut vaihtaa työpaikkaa ilmeisesti postauksien perusteella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos super paljon! Piristit mun päivää tällä kommentilla. :') ihanaa, että löysit tänne. Muutama viikko sitten tosiaan vaihdoin työpaikkaa. :)

      Poista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -