Take time to do what makes your soul happy

Vuoden ensimmäiset asukuvat, tadaa! Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut, edelleen mustaa ja harmaata mutta nyt myös vähän valkoista ihanan Zadig&Voltairen t-paidan muodossa jonka sain joululahjaksi.

Tänään on ihana sunnuntai. Käytiin aamulla poikaystäväni kanssa kirpparilla etsimässä antiikkista kynttelikköä (ja voi miten upea löytyikin!) jonka jälkeen mentiin vielä lähikahvilaan aamupalalle. Sunnuntait ovat nykyään mun lempipäiviä sillä silloin on poikystäväni kanssa aina yhteinen vapaapäivä. Voi ottaa rennosti ja ladata yhdessä akkuja tulevaan viikkoon.


Uusi säännöllisempi duunirytmi on ihana mutta täytyy sanoa, että bloggaamisesta ja valokuvaamisesta se tekee vaikeaa. Kun lähden töihin on pimeää ja kun tulen töistä on pimeää. Olen alkanut kaipaamaan jotain uutta taiteellisempaa tekemistä arki-illoille. Jotain missä voi olla luova. Ihana poikaystäväni etsi netistä minulle äsken kalligrafiatarvikkeita ja tilasi ne minulle. Olen niin innoissani.

Takki Marimekko // T-paita Zadig&Voltaire // Housut Vero Moda // Kengät Topshop // Laukku Chanel // Huivi Acne Studios

Rentouttavaa sunnuntaita teille muillekin! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -